به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری کردستان عبدالمحمد زاهدی که در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی سال94 استان در میادین بین المللی، آسیایی و جهانی، مستمع درد دلها و گلایه های قهرمانان، پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی استان بود، در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: برخی استان ها به لحاظ اقتصادی، شرایط بسیار بهتری نسبت به کردستان دارند اما تعداد مدال آوران ما بیشتر است و این نشان از غیرت جوانان و ورزشکاران کردستانی دارد.
وی ضمن اذعان به نبود اسپانسر در ورزش استان گفت: ان شاالله با کارهای بزرگی که در بخش صنعت استان انجام شده، تغییرات خوبی در این زمینه ایجاد خواهد شد.
زاهدی در این خصوص افزود: طبق مصوبه مطرح شده پرداختی اسپانسرها برای ورزش، از سوی امور مالیاتی به عنوان هزینه پذیرفته می شود که این امر می تواند در جذب اسپانسر موثر باشد و به نفع استان خواهد بود.
استاندار کردستان در بخش دیگری از این دیدار انتخاب دکتر بیژن ذوالفقار نسب به عنوان مشاور عالی را به وزیر ورزش و جوانان هم تبریک گفت و هم از ایشان تشکر کرد و یادآور شد: دکتر ذوالفقارنسب شخصیتی ملی و جهانی و یکی از باشخصیت ترین و بی حاشیه ترین ورزشکاران کشور است و سرمایه بزرگی برای کشور و استان محسوب می شود.
وی در این مراسم در پاسخ به گلایه ها و درد دل های ورزشکاران بویژه در بحث بیکاری، اظهار داشت: وعده بی خودی نمی دهم اما سعی می کنم در سال آینده به این موضوع توجه بیشتری شود.
در پایان این مراسم از 17 نفر از قهرمانان ملی، بین المللی و جهانی که در سال 94 موفق به کسب مدال شده بودند تجلیل شد.
1904
خبرنگار و انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.