جعفر سالاری نسب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح گلگشت نوروزی در 2 مرحله برای شناسایی اشکالات مجاری عرضه سوخت و بازدید برای رفع اشکال در استان کرمان اجرا می شود.
وی تصریح کرد: بازدید از مجاری عرضه سوخت که در تمام روزهای سال انجام می شد در ایام تعطیلات نوروز نیز در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات دهی مجاری عرضه و خدمت رسانی بهتر به مردم، به صورت ویژه پیگیری می شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: این طرح به منظور شناسایی و رفع اشکال جایگاه های عرضه سوخت از جمله بررسی کمی سوخت رسانی، امکانات رفاهی، ایمنی و رفتارهای نیروی عملیاتی اجرا می شود.
وی با بیان اینکه به ازای هر لیتر فروش به جایگاه داران کارمزدی تعلق می گیرد و میزان کارمزد به درجه جایگاه بستگی دارد افزود: به منظور برخورد با جایگاه های عرضه سوخت متخلف، در طرح گلگشت نوروزی، درجه جایگاه تنزل پیدا می کند و تنزل درجه جایگاه به منزله دریافت کارمزد کمتر برای جایگاه داران است.
سالاری نسب با بیان اینکه کمتر از 72 ساعت به شکایات مردمی در زمینه های کمی و کیفی جایگاه ها رسیدگی می شود گفت: سامانه 09627 و روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان در 24 ساعت شبانه روز آماده دریافت شکایات مردمی است.
وی ضمن تشکر از همکاری جایگاه های عرضه سوخت افزود: سیاست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تامین مطمئن و توزیع هوشمندانه و صیانت از سرمایه های ملی سوخت با همکاری همیشگی مجاری عرضه و همکاران بخش توزیع است.
کرمان یکی از مناطق سی و هفتگانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارا بودن 9 ناحیه، 4 انبار تدارکاتی، 5 مرکز سوخت گیری وظیفه تامین و توزیع سوخت در جنوب شرقی کشور را بر عهده دارد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.