به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهری روز سه شنبه در دیدار با تعدادی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سنندج افزود: این میزان عیدی به 44 هزار و 500 خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: پرداخت عیدی به مددجویان این نهاد معادل مستمری و کمک معیشت ماهیانه هر یک از خانواده های تحت حمایت است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ادامه داد: این نهاد تلاش می کند در مناسبت های مختلف سال با فراهم کردن زمینه کمک خیران و افراد توانمند جامعه و هدایت این کمک ها به سمت اقشار ضعیف و آسیب پذیر، بخشی از نیازمندی های محرومان تامین شود.
وی در ادامه به توزیع کمک های جمع آوری شده جشن نیکوکاری امسال در بین خانواده های نیازمند اشاره کرد و گفت: اولویت توزیع هدایا و کمک های جمع آوری شده جشن نیکوکاری با ایتام، خانواده های دارای سرپرست زن و مناطق محروم و دور افتاده استان است.
طاهری با بیان اینکه تاکنون 9 میلیارد و 670 میلیون ریال در جشن نیکوکاری امسال جمع آوری شده است افزود: این کمک ها جدای از کمک های جمع آوری شده در سطح هزار مدرسه و آموزشگاه استان است و مجموع کمک های جمع آوری شده بعد از جمع بندی نهایی اعلام می شود.
به گفته وی توزیع کمک ها و هدایای جشن نیکوکاری در سطح استان آغاز شده است و تا قبل از شروع سال جدید تمامی کمک های جمع آوری شده به دست خانواده های نیازمند می رسد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)کردستان با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد در استان همچنان آمادگی دریافت کمک ها و هدایای خیران را دارند، افزود: علاوه بر دفاتر این نهاد، مردم خیرخواه استان می توانند از طریق سامانه پیامکی به شماره #087* #8877* کمک های خود را پرداخت و از طریق این نهاد به دست نیازمندان برسانند.
وی اظهار کرد: کارت سبد غذایی هزار و 500 نفر از کودکان زیر 6 سال دچار سوء تغذیه با سرانه 147 هزار تومان در طول این هفته توسط این نهاد شارژ خواهد شد.
طاهری گفت: همچنین 9 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت پرداخت بخشی از بدهی و شهریه نیم سال دوم هزار و 200 دانشجوی تحت حمایت این نهاد در طول این هفته پرداخت می شود.
هم اکنون بیش از 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند هستند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.