سید احسن علوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کە بە همراه همە معاونین و روسای سازمان های تابعە این وزارت بە کردستان آمدە بود، تشکر کرد و افزود: فارغ از مقولە سیاسی از همە مقاماتی کە بە وعدەهای خودشان عمل می کنند و برای توسعە کردستان و اشتغال مردم این خطە محروم در تلاش اند، تشکر می کنیم.
وی اظهار کرد: آغاز عملیات ساخت درمانگاه دیواندرە که با همراهی مردم شهرستان، شورای شهر، شهردار و فرماندار این شهرستان بە انجام رسید از وعده هایی بود که به مردم داده بودم و در این سفر کلنگ زنی آن تحقق یافت.
وی اظهار امیدواری کرد این پروژە مهم کە حق مردم دیواندرە است با همراهی سازمان تامین اجتماعی و دیگر مسئولین این سازمان بە سرعت بە بهرەبرداری خواهد رسید.
علوی از وزیر راه نیز تشکر کرد کە با یاری او بودجە 400 میلیارد تومانی برای اتمام پروژە چهار باندە کُریدر شمال جنوب در استان کردستان (از مرز بوکان تا کرمانشاه) در نظر گرفتە شدە است.
وی با اشاره به اینکه قرارداد این پروژە با پیمانکار امضا شدە است، اظهار کرد: اتمام این پروژە تاثیر بسیار زیادی در توسعە بخش حمل و نقل و زیرساخت کردستان خواهد داشت.
6108/1904
**خبرنگار: امید بهمنی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.