به گزارش ایرنا، عصر امروز سفر 2 روزه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کردستان با استقبال مسئولان از وی در فرودگاه سنندج آغاز می شود و برگزاری جلسه کارگروه اشتغال استان ساعت 18:30 از جمله برنامه های امروز وی در کردستان است.
**آئین افتتاحیه همایش ملی محیط زیست نیز صبح امروز در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج واقع در شهرک سعدی با سخنرانی پروفسور پرویز کردوانی چهره ماندگار ایران زمین و پدر کویرشناسی ایران و دکتر امیر حسین دوایی استاد دانشگاه علم وصنعت و معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات برگزار می شود.
**کاروان سرزمین برادری در کردستان نیز با حصور اساتید، فرهنگیان و نمایندگان دانشجویی استان ساعت 9:30 دقیقه در آمفی تئاتر فردوسی دانشگاه کردستان برگزار می شود که بازدید از مناطق حاشیه نشین شهری و آشنایی با مشکلات آنان از دیگر برنامه های این کاروان است.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33230105 و 33288683 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33288682 ارسال کنند.
خوانندگان عزیز همچنین می تواند این نوع برنامه های خود را از طریق ایدی تلگرامی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.