به گزارش ایرنا مرحله نخست رقابت های فوتبال نوجوانان مناطق باشگاه های کشور، دوشنبه 16 اسفند در کرمانشاه به پایان رسید.
در این رقابت ها 6 تیم حضور داشتند و به صورت دوره ای بازی های خود را به مدت پنج روز انجام دادند.
آکادمی ذوالفقار نسب سنندج و شهرداری سقز، توحید روانسر، اتحاد مریانج، شهروند ساری و عرشیان کرمانشاه تیم های شرکت کننده در مرحله نخست رقابت های فوتبال نوجوانان مناطق باشگاه های کشور بودند.
تیم شهرداری سقز با شکست توحید روانسر، آکادمی ذوالفقار نسب سنندج، شهروند نورساری و تساوی یک بر یک مقابل عرشیان کرمانشاه و کسب هفت امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و به مرحله بعدی صعود کرد.
شهروند ساری و اتحاد مریانج هر کدام با 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر، به ترتیب عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.
رقابت های فوتبال نوجوانان مناطق باشگاه های کشور روزهای 12 تا 16 اسفند برگزار شد و در نهایت تیم های اول و دوم به مرحله بعد صعود کردند.

**شهرداری کامیاران با چهار گل تیم صنعت ساری روانه خانه کرد
در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور، شهرداری کامیاران سه شنبه 17 اسفند در استادیوم آزادی، تیم صنعت ساری را با چهار گل روانه خانه کرد.
در این دیدار، بازیکنان تیم شهرداری کامیاران در یک بازی تماشایی و قابل قبول توانستند با نتیجه چهار بر صفر حریف خود نماینده ساری شکست دهند.
کیوان مارابی و صابر محمدی در یک کار تیمی هر کدام 2 گل را برای تیم شهرداری کامیاران در دقایق 10، 37، 70 و 86 به ثبت رساندند.
تیم شهرداری کامیاران در گروه شمال قرار دارد و با تیم های مقاومت ساری، شهدای رزکان کرج، اتحاد ساری، خوشه طلایی ساوه، آبسکون آلومینیوم تهران، مقاومت تهران، چوکای تالش، ملی پوشان تبریز و صنعت ساری هم گروه است.
نماینده استان کردستان در دور اول برگشت این رقابت ها روز دوشنبه 23 اسفند میزبان تیم پیام مقاومت ساری خواهد بود.
مختار آذرآباد، حامد رضاپور، حسین ابوالفتحی، بلال وکیلی، محمد قلوزی، جلیل نوربخش، مسلم فریدی، محمد خادمی، صابر محمدی، کیوان مارابی و سیوان رحیم پور در ترکیب تیم شهرداری کامیاران قرار دارد و مسعود مرادی سرپرست، فریدون فاتحی و مهرداد بدرودیان به عنوان مربی این تیم را هدایت می کنند.
در پایان مرحله نهایی مسابقات 2 تیم نخست از هر گروه به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد و تیم های سوم، چهارم و 2 تیم بهتر پنجم هر گروه در دور دوم ماندگار خواهند شد و بقیه سقوط خواهند کرد.

** هزینه های بخش خصوصی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی در نظر گرفته می شود
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: هزینه های بخش خصوصی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی، یکی از اقدامات موثر دولت برای سال ١٣٩٦ است.
حامد جولایی اظهار کرد: سال 96 تحول خوبی در بخش های مختلف ورزش با کمک دولت و مجلس شاهد خواهیم بود.
وی افزود: اگر اختصاص ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به توسعه ‌ورزش محقق شود، بودجه این حوزه بیش از 20 برابر می‌شود.
وی گفت: اگرچه با این مصوبه مجلس، سالیانه هزار و 300 میلیارد تومان به وزارت ورزش و جوانان تعلق می گیرد اما این رقم با نیازهایی ما فاصله عمیقی دارد.
جولایی اظهار کرد: باید حدود 10 سال این منابع اختصاص داده شود و هیچ پروژه جدید هم آغاز نشود تا پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شوند، ضمن آنکه باید از این محل برای اشتغال، مسکن جوانان و ورزش بانوان نیز هزینه شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان جلسه روز 15 اسفند وزیر ورزش و جوانان با اعضای فراکسیون مستقل مجلس را در خصوص مشارکت بخش خصوصی در پروژه‎ها و موضوعات ورزشی مثمر ثمر خواند و افزود: اختصاص 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به مدت 10 سال، رسیدن به وضعیت منطقی و همچنین فعال سازی بخش خصوصی از موضوعات این نشست بوده است.
جولایی گفت: وزارت ورزش و جوانان در سال 96 به باشگاه داری، ایجاد پروژه های مختلف ورزشی و سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی بیشتر بها خواهد داد و در نظر دارد با ساز و کار لازم، تغییر شرایط و حمایت از این بخش را فراهم کند.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.