حبیب الله ابراهیمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار تسهیلات در قالب وام های اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته پرداخت شده است.
وی با اشاره به دیگر اقدامات این اداره اضافه کرد: آموزش در سطح مدارس، ادارات و مساجد، برپایی نمایشگاه های مختلف، تهیه بروشور، نصب بنر و برگزاری کارگاههای مختلف با موضوع آسیب های اجتماعی از اقداماتی بوده که در راستای آگاه سازی عموم مردم و پیشگیری صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و ساماندهی آنان از مواردی است که با هماهنگی و همکاری ادارات عضو شورا در روزهای پایانی سال و ایام نوروز تشدید خواهد شد.
ابراهیمی اضافه کرد: با هماهنگی خوب ادارات ونهادها در زمینه جمع آوری قلیان سراها به عنوان محلی که امکان آلوده نمودن افراد و جوانان در آن مکان وجود داشت، تمامی این مکان ها در شهرستان جمع شدند.
به گفته او شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای اقدامات فرهنگی خود مشغول ارائه محتوای آموزشی بصورت منسجم و هماهنگ در جهت فرهنگسازی و آگاهی بخشی از اثرات شوم مواد مخدردر سطح مهدهای کودک، مدارس و حاشیه های شهر است.
وی گفت: هماهنگی و همکاری بیشتر دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و ادارات فرهنگی می توان در کاهش خسارت وهزینه هایی که مواد مخدر بر جامعه تحمیل می کند، موثر باشد.
کامیاران با 110 هزار نفر جمعیت در جنوب سنندج مرکز اسان کردستان واقع شده است.
7349/ 3020
**خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.