به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج افزود: نیاز است همه در این جشن سهیم باشیم چرا که مایه شادمانی تنگدستان و فقرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان اجر بزرگی پیش خداوند دارد اضافه کرد: به طور قطع، شادی و رضایت فقرا رضایت پروردگار و وسعت رزق و روزی را به دنبال خواهد داشت.
ماموستا خدایی در بخش دیگری از سخنان خود به کسب روزی حلال پرداخت و گفت: خداوند مسلمانان را به کسب رزق حلال و استفاده درست از نعمات امر فرموده است.
وی با بیان اینکه باید از دستورات خداوند تبعیت کنیم افزود: از دسیسه های شیطان پیروی نکنیم؛ زیرا شیطان دشمن آشکار انسان است.
امام جمعه سنندج بیان کرد: قرآن سرمایه بزرگی برای مسلمانان است و بی شک عمل به آموزه های آن رستگاری دنیا و قیامت را در پی خواهد داشت.
ماموستا خدایی به مردم را به تلاش و کسب روزی حلال توصیه کرد و گفت: خداوند کسانی را که اهل کار و حرفه هستند وبرای رفع نیازهای وابستگان تلاش می کنند دوست دارد و مورد رحمت خود قرار می دهد.
وی افزود: مراقب باشیم در معامله خیانت نکنیم؛ زیرا خداوند کسانی را که اهل خیانت هستند مورد تنفر قرار داده است.
از سال 1369 هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، مردم مهربان و نیکوکار کشور ما همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در 14 اسفند در همایشی عظیم که تبلور نوع دوستی، نیکوکاری و مهرورزی آنان است و به یاری خانواده های نیازمند و ایتام می شتابند.
هفته نیکوکاری (از 14 تا 21 اسفند) به منظور جذب کمکها و هدایای مردم به خانواده های محروم و نیازمند برگزار می شود که جمع آوری و توزیع آن توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت می گیرد.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.