به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی خمین افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و سخنرانی های ایشان در کنفرانس حمایت از فلسطین قضیه فلسطین احیا شد و به دشمنان نشان داد که جهان اسلام فلسطین را فراموش نکرده است.
امام جمعه خمین ادامه داد :فرمایش های مقام معظم رهبری در حمایت از فلسطین بر فرهیختگان و متفقان جهان اسلام تاثیر عمیقی گذاشت.
وی بیان کرد: اکنون قدرت جبهه مقاومت، حزب الله و حماس تهدیدی برای دشمنان جهان اسلام به شمار می رود.
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش به دستاورد برگزاری رزمایش بسیجیان و سپاه پاسدارن در جای جای ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: این رزمایش ها اقتدار دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را به دشمنان نشان داد.
امام جمعه خمین افزود: این رزمایش ها طرفداران و دوستداران نظام جمهوری را در همه نقاط جهان امیدوار و دشمنان را ناامید و ضعیف می کند.
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته خمین گفت:
وی خاطر نشان کرد:کشور دارای نیروی متخصص و منابع و ظرفیت های عظیم است که با ی باید از نیروهای متخصص و قدرتمند در بدنه راهبری امور کشور بیش از پیش استفاده کرد.
حجت الاسلام حسینی همچنین افزود: هشتم اسفند روز تربیت اسلامی است و مهمترین وظیفه پدر و مادر برای فرزند تربیت دینی و اسلامی است.
وی خاطر نشان کرد : کودکان با فطرت الهی متولد می شوند و رفتار و عمل شایسته والدین بر تربیت فرزندان اثر می گذارد.
امام جمعه خمین افزود:فضای مجازی آفت بزرگ امروز بر تربیت فرزندان است و راه مقابله با آن کنترل نامحسوس والدین بر فرزندان است.
وی ادامه داد: محبت و صمیمیت والدین در خانواده باعث جلوگیری از فساد و آسیب اجتماعی در جامعه می شود.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد :والدین باید با مهربانی و عطوفت فرزندان را تربیت کنند چرا که سرکوب فرزندان و خواسته های آن ها بازتاب منفی دارد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر در 2 شهر،دو بخش و هفت دهستان دارد.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.