حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: هفته گذشته یکی از بزرگترین رویدادهای جهان اسلام که پایه گذار آن امام خمینی(ره) بود رخ داد.
وی یادآورشد: ششمین دوره گردهمایی جهانی برای حمایت از فلسطین با حضور سران و نمایندگان 80 کشور به شکل موفق و تاثیر گذاری برگزار شد.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: شخص رهبر معظم انقلاب در این گردهمایی حاضر شدند و همانند همیشه سخنان راهگشا و راهبردی را بیان کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: این گردهمایی تکان و زمزمه دیگری در سراسر جهان ایجاد کرد تا بار دیگر اعلام شود که فلسطین باید به مردم این کشور برگردد.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش رژیم غاصب اسرائیل این است که با ایجاد توطئه های مختلف ذهن جهانیان را از مساله فلسطین منحرف کند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: از سوی دیگر کشورهای عربی به جای دفاع از حقانیت مردم فلسطین اعلام می کنند که پس از 70 سال، به حتم این سرزمین از آن رژیم صهیونیستی است و باید این رژیم را به رسمیت شناخت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: جنایتهایی که در این برهه از تاریخ در جهان اسلام رخ داده، در تاریخ بی سابقه است و این محصول توطئه ای محسوب می شود که حامیان رژیم صهیونیستی در منطقه به راه انداخته اند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.