هه تاو فریدونی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عدم نامگذاری بسیاری از معابر به واسطه گسترش و توسعه سطح شهر باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان شده است.
وی افزود: بسیاری از معابر سطح شهر نظیر شهرک های تازه احداث و نواحی منفصل فاقد هرگونه نام و تابلوی نامگذاری در این طرح شناسایی شده است.
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج ادامه داد: برخی از معابرشهری ما فاقد نام است که در کمیسیون نامگذاری و پس از اخذ مجوز نسبت به تعیین نام این معابراقدام می شود.
وی گفت: برخی دیگر از معابر سطح شهر دارای نام بوده ولی فاقد تابلو است که این سازمان نسبت به تهیه و نصب تابلو در این معابر نیز اقدام می کند.
به گفته وی برخی از تابلوهای معابر شهر هم فرسوده شده است که عملیات جایگزین کردن تابلوهای جدید در این معابر نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.
فریدونی افزود: در این راستا و با توجه به بازدید اخیر شهردار و اعضای شورای شهر از ناحیه منفصل شهری نایسر و تاکید بر نصب تابلوی معابر در این ناحیه، عملیات نصب تابلوهای نامگذاری در معابر این ناحیه انجام شد.
وی اظهار کرد: به زودی عملیات نصب تابلوهای معابر شهری در شهرکهای تازه احداث و دیگر نواحی منفصل شهری نیز آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج از شهروندان در خواست کرد: در صورت شناسایی معابری که نامگذاری نشده باشد و یا نام این معابر نامناسب باشد می توانند با ارائه درخواستی موضوع را به این سازمان اطلاع داده تا پس از بررسی های لازم به کمیسیون نامگذاری ارجاع داده شود و نسبت به تهیه تابلو نامگذاری و یا تغییر نام معابر اقدام لازم انجام گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با تعیین نام و نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه های خدمات رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع کنیم.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت به سه ناحیه شهرداری تقسیم شده است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.