دادستان شاهرود به حوادث رانندگی روی داده در 9 ماه امسال هم اشاره کرد و گفت: در این مدت یک هزارو497 مورد حادثه رانندگی در شهرستان انجام شده که 31 نفر کشته و یک هزارو233 نفر هم زخمی شده اند.

به گزارش ایرنا، حسین رجبی عصرسه شنبه در نشستی که برای بررسی حوادث رانندگی با حضور مسوولان دستگاه های مسوول در دادگستری این شهرستان برگزار شده بود ،افزود: پس از شناسایی رانندگان پرخطر ، لازم است دوره های آموزشی برای آن ها برگزار شود که در این زمینه دادستانی می تواند در آموزش قوانین ایفای نقش کند.

وی افزود: دستگاه قضایی تصمیم دارد برای بازداری رانندگان پرخطر از ارتکاب دوباره جرم ، گواهی نامه رانندگانی که حوادث فوتی را رقم زده باشند، بین سه تا 6 ماه توقیف کند.

دادستان شاهرود به حوادث رانندگی روی داده در 9 ماه امسال هم اشاره کرد و گفت: در این مدت یک هزارو497 مورد حادثه رانندگی در شهرستان انجام شده که 31 نفر کشته و یک هزارو233 نفر هم زخمی شده اند.

وی افزود: از مجموع حوادث رانندگی ، 28 مورد حادثه فوتی ، 933 مورد حادثه منجر به جرح و 536 مورد هم حادثه خسارتی بوده است.

رجبی گفت: درحوادث رانندگی درون شهری 10 نفر کشته شدند و 784 نفر زخمی شدند.

وی گفت: از مجموع حوادث رانندگی درون شهری ، 9 مورد حادثه فوتی،648 مورد حادثه منجر به جرح و مابقی حادثه خسارتی بوده است.

دادستان شاهرود در تشریح جزییات حوادث برون شهری هم گفت: در مسیر شاهرود - آزادشهر 170 مورد تصادف اتفاق افتاد که 11 نفر کشته و 267 نفر زخمی شدند.

به گفته رجبی، در مسیر شاهرود - میامی نیز 458 حادثه رانندگی روی داد که 10 کشته و 167 نفر زخمی شدند.

وی گفت: با این همه امسال در شهرستان شاهرود در حوادث منجر به فوت 33 درصد کاهش داشته ایم که این موفقیت با همکاری دستگاه قضایی، پلیس راهور ، راه و ترابری و شهرداری به دست آمده است.

دادستان شاهرود در مورد مشکلات ترافیکی درون شهری هم گفت: در شهر شاهرود 19 نقطه حادثه خیز وجود دارد که فقدان علایم رانندگی ، نقص روشنایی و نواقص هندسی از دلایل آن ها محسوب می شود.

رجبی با اعلام آمادگی دستگاه قضایی برای تدوین برنامه هایی برای کاهش حوادث رانندگی ، از همه مسوولان دستگاه های مرتبط نیز خواست ، برای کاهش حوادث و تلفات ناشی از آن بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.