فریدون یاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در 9 ماه گذشته، روزانه 484 هزار مترمکعب CNG در استان مصرف شده افزود: با برنامه ریزی و تلاش کارشناسان منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بهینه سازی مصرف سوخت، افزایش تعداد جایگاه های C.N.G استان در اولویت برنامه های این منطقه است.
وی به اقدامات این شرکت در راستای تشویق همشهریان به استفاده از سوخت C.N.G اشاره کرد و گفت: مصاحبه تلویزیونی درباره فواید مصرف این سوخت پاک، درج اطلاعیه فراخوان احداث جایگاه های جدید و بیان شرایط ویژه پرداخت کارمزد فوق العاده به بخش خصوصی از جمله این اقدامات است.
یاسمی همچنین با اشاره به صرفه جویی 133میلیون لیتری مصرف بنزین در استان با توجه به در مداربودن تمامی جایگاههای CNG افزود: درحال حاضر 52 باب جایگاه CNG دراستان با 326 نازل فعال سوختگیری، به شهروندان خدمات ارائه می دهند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در ادامه با اشاره به مصرف ماهانه بیش از 14میلیون متر مکعب C.N.Gدر استان گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی، کوهستانی بودن و کمبود زمین در سطح استان، تلاش و برنامه ریزی این شرکت بر استفاده بهینه از ظرفیت کامل جایگاه های منطقه است تا بتوانیم شرایط درمدار بودن و ارائه خدمات کامل جایگاه ها را به شهروندان کردستانی فراهم کنیم.
440 فروشندگی روستایی، 108جایگاه عرضه سوخت شامل 60 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 48 جایگاه CNG در استان کردستان فعال است.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.