به گزارش خبرنگار ایرنا علی اکبر ورمقانی روز شنبه در آئین تقدیر از صابر زارعی، معاون قبلی فنی و عمرانی فرماندار سقز و معرفی علی محمدیان به عنوان معاون جدید در جمع کارکنان فرمانداری بر ضرورت ارتقای رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه ارتقای زیرساخت ها، نقش مهمی در روند توسعه شهرستان دارد بر اهمیت تسریع در اتمام فرودگاه و بیمارستان در حال ساخت این شهرستان تاکید کرد و افزود: برخورداری مردم روستاها از راه آسفالته و گاز باید با جدیت بیشتری در این شهرستان پیگیری شود.
او اظهار داشت: دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در طرح های عمران شهری، جابجایی جمعه بازار و اتمام آسفالت راه سقز - مریوان هم باید به صورت ویژه پیگیری شود.
در ادامه از خدمات 3 سال و نیم زارعی با اهدی لوح سپاس، تقدیر و محمدیان به عنوان معاون جدید فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان سقز معرفی شد.
علی محمدیان، کارمند آموزش و پرورش سقز دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی است.
وی سابقه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز، مسئول روابط عمومی فرمانداری سقز و مدیریت تعدادی از هنرستان و دبیرستان های این شهرستان را در کارنامه خود دارد.
فرمانداری سقز به عنوان فرمانداری ویژه، تنها فرمانداری استان کردستان است که دارای سه معاون فنی و عمرانی، سیاسی و انتظامی و برنامه ریزی، اداری و مالی است.
این فرمانداری قبل از سال 91 دارای معاونت فنی و عمرانی نبود و ایجاد این معاونت بعد از ارتقای ساختار اداری این فرمانداری در سال 1391 به عنوان فرماندار ویژه، تصویب شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904
**خبرنگار:ابراهیم محمدحسینی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.