رییس شورای هماهنگی بانک‌های کردستان اعلام کرد: استفاده از ماسک در تمام شعبه های بانک های این استان الزامی است.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های کردستان گفت: با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع ویروس کرونا، استفاده مشتریان از ماسک جهت دریافت خدمات در تمام شعبه‌های بانک‌های این استان الزامی است.

به گزارش جماران، علی اشرف یوسفی قیاسی روز شنبه با اشاره به اینکه استفاده از ماسک برای تمام کارکنان و مراجعه‌کنندگان به بانک‌های استان الزامی است، اظهار داشت: این اقدام در شعب بانک ملی از هفته گذشته و در شعب دیگر بانک‌های استان از امروز اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این هر مراجعه کننده‌ای برای حفظ سلامت خود و کارکنان بانک‌ها باید از خودکار شخصی که همراه دارد برای نوشتن فیش بانکی استفاده کند.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های کردستان در خصوص انتشار اخباری مبنی بر تعطیل شدن شعبه چند بانک استان در فضای مجازی افزود: اگر چنین اقدامی در استان انجام شده باشد باید شورای هماهنگی بانک‌ها را در جریان بگذارند که تاکنون چینن اقدامی انجام نشده پس نمی‌توان این خبر را تایید کرد.

یوسفی‌قیاسی یادآور شد: در هر یک از شعبه‌های بانک ملی در شهرستان‌های سنندج، کامیاران، دیواندره و مریوان سه، چهار نفر از کارکنان به بیماری کرونا مبتلا شدند که پس از طی مراحل درمانی اکنون بهبودی کامل دارند و در محل کار حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مورد فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در میان کارکنان شعب بانک ملی استان نداشته‌ایم، گفت: برای حفظ سلامتی کارکنان و مراجعه‌کنندگان به بانک‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری ضروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.