رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز دوشنبه دوم تیر ماه از شناسایی 255 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام خبر شناسایی ۲۵۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: اکنون ۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

به گزارش به گزارش جماران، فرزین رضاعی ظهر امروز دوشنبه آخرین آمار شماره افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان را ارائه کرد و گفت: متاسفانه روند ابتلا به ویروس کرونا در استان کردستان همچنان افزایشی است و تنها در ۲۴ ساعت گذشته در سراسر استان کردستان ۲۵۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به افزایش شمار افراد بستری شده مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر ۵۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی بیشترین شمار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان را مربوط به شهرستان سنندج عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در بیمارستان توحید سنندج ۱۸۸ نفر، بعثت سنندج ۵۹ نفر و کوثر سنندج ۱۵۰ نفر بستری شده‌اند.

رضاعی به وضعیت بستری شدگان در سایر بیمارستان‌های استان کردستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر امام خمینی سقز ۵۳ نفر، بوعلی مریوان ۲۹ نفر، فجر مریوان ۱۸ نفر، شهید بهشتی قروه ۲۰ نفر، امام حسین بیجار ۱۴ نفر، بیمارستان سینای کامیاران ۱۰ نفر، بیمارستان امام خمینی (ره) در دیواندره ۱۶ نفر، شهید چمران در سروآباد ۲ نفر، شهدای دهگلان ۴ نفر و در بیمارستان رازی بانه ۲۰ نفر بستری هستند.

وی از افزایش شمار افراد بستری شده در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان کردستان خبر داد و عنوان کرد: اکنون ۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۲۵۳ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۵۳ نفر در سقز، ۸۳ نفر در سنندج، ۲۲ نفر در قروه، ۲۱ نفر در بانه، در مریوان ۱۶ نفر، ۱۹ نفر در بیجار، ۲۳ نفر در کامیاران، ۱۱ نفر در دیواندره و پنج نفر در دهگلان جان باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

رضاعی خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.