معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هشدار داد: مردم از تردد در اماکن و مهمانی‌ها به شدت خودداری کنند..

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به روند صعودی ابتلا به کرونا در این استان هشدار داد:  مردم از تردد در اماکن و مهمانی‌ها به شدت خودداری کنند..

به گزارش جماران، ابراهیم قادری با اشاره به روند صعودی ابتلا به کرونا در کردستان، گفت: با توجه به افزایش گردش ویروس در استان، در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های بانه، بیجار و دیواندره با وضعیت بحرانی و افزایش بیماران مبتلا به کرونا در روزهای آتی مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش گردش ویروس در استان، روند صعودی و افزایش روز افزون مبتلایان به این بیماری در صورت عدم رعایت جدی فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و قرنطینه افراد در تماس، جداسازی بیماران و مراقبت از خود در افراد دارای علائم، به زودی شاهد افزایش موارد شدید بیماری غیر از سنندج و مریوان، در بانه، دیواندره و بیجار هم خواهیم بود.

وی با اظهار نگرانی از وضعیت استان و افزایش آلودگی این ویروس، افزود: لازم است همه افراد دارای علائم، خود را مبتلا به کرونا فرض کرده و ضمن استراحت و رعایت قرنطینه، مراقب باشند دیگران را آلوده نکنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به صورت جد خطاب به شهروندان کردستانی هشدار داد: از تردد در اماکن و مهمانی‌ها به شدت خودداری کنند.

 قادری تاکید کرد: تغییر رفتار در شهرستان‌های بانه، بیجار و دیواندره مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماندن در خانه و رعایت فاصله فیزیکی باید سریعا صورت گیرد لذا مسئولین و مردم عزیز در این شهرستان‌ها، این هشدار را جدی بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.