سیروان ویسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از تشکیل پرونده این تخلفات و صدور حکم قضایی، روز گذشته با حضور دادستان، رییس دادگستری و عوامل انتظامی همه هشت واحد غیرمجاز به صورت کامل تخریب شد.

شهردار مریوان یادآور شد: تخریب این واحدهای غیرمجاز در راستای رای کمیسیون ماده ۱۰۰ انجام شد و در این راستا شهرداری با تمام قدرت و توان از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز به طور قاطع برخورد و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

وی اضافه کرد: سه مورد ساخت و ساز غیرمجاز دیگر در سطح شهر مریوان که حاد بود و باید حتما تخریب شود نیز در روزهای آینده با حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ و صدور حکم قضایی تخریب خواهد شد.

ویسی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ مورد تخریب واحدهای غیرمجاز و تعرض به کوچه و معبر در سطح شهر مریوان توسط شهرداری انجام شده لذا شهرداری در راستای برخورد قاطع با این موارد نیازمند حمایت و همکاری هر چه بیشتر مراجع قضایی، نیروی انتظامی، فرمانداری و شهروندان است.

شهردار مریوان تاکید کرد:‌ شهرداری‌ها در چارچوب وظایف قانونی خود مسوول کنترل و نظارت بر ساخت و سازها در داخل محدوده شهر بوده و هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز تجاوز به حریم عمومی محسوب شده و با رای ماده ۱۰۰ و حکم قضایی تخریب خواهند شد.

شهر مریوان با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری به عنوان مرکز شهرستان یکی از شهرهای پرجمعیت استان کردستان است که در سال های اخیر حاشیه نشینی و ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر رو به افزایش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.