حسین‌خوش‌اقبال عصر دوشنبه در آیین آغاز توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند استان کردستان در حسینیه سنندج اظهار داشت: مردم ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی، در مقابل شیوع ویروس کرونا و کمک به اقشار آسیب‌پذیر بسیار خوب عمل کرده‌اند.

 وی افزود: شیوع این ویروس باعث شد، همدلی و همکاری که بین مردم و مسوولان وجود دارد، بهتر از سابق به نمایش گذاشته شود و دشمنان بدانند که گروه‌ها با وجود دیدگاه‌های مختلف، در خدمتگزاری به مردم و نظام یکدست هستند.

معاون استاندار کردستان یادآور شد: مردم بسیار فهمیم ایران و کردستان، با وجود تمام مشکلات اقتصادی و تحریم‌های شدید، پای کار آمدند و به نیازمندان آسیب‌ دیده از کرونا کمک کردند.

خوش‌اقبال اضافه کرد: از ملتی که در روزهای سخت، همواره یار و همراه دولت و مسوولان بوده باید قدردانی کرد، چرا که موفقیت ما در عرصه‌های گوناگون مرهون همین مردم است.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، یادآور شد: به واسطه وجود وحدت و همدلی بین مردم کشورمان که در سخت‌ترین شرایط نظام را همراهی کرده‌اند، شایسته است بیشتر از گدشته به آنان خدمت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به حضور رهبر معظم انقلاب در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز گذشته(یکشنبه) از طریق ویدیو کنفرانس اشاره کرد و گفت: این مهم جایگاه والای رهبری را در نظام اسلامی مشخص کرد و تقدیرهای ایشان از دستگاه‌های مختلف، موجب دلگرمی بیشتر آنان برای خدمتگزاری به مردم شد.

 امام جمعه سنندج نیز در این آیین گفت: اواخر سال ۹۸ اگر چه مشکلات زیادی برای مردم به واسطه شیوع کرونا به وجود آمد، اما یکدلی و سخاوت آنان بار دیگر به جهانیان ثابت شد.

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه سرمایه‌داران و توانگران وکلای خداوند در روزی زمین هستند، اضافه کرد: کمک ثروتمندان و افراد خیر به نیازمندان در شرایط اخیر، کاری بسیار ارزشمند بوده و باید ادامه یابد.

وی تلاش‌های کادر درمانی، خیران و مسوولان را در دوران شیوع کرونا به فداکارهای مهاجران و انصار در دوران پیامبر(ص) تشبیه کرد و افزود: بیماری کرونا موجب افزایش یکدلی، عطوفت و مهربانی میان مردم و دستگیری از نیازمندان شد.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: همه باید احساس مسوولیت کنیم و با همراهی و همدلی تا پایان شیوع بیماری کرونا، همچنان کمک‌ حال نیازمندان باشیم.

براساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  تاکنون ۱۰۹ هزار و ۲۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۶۸۵ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.