این بسته‌های معیشتی (شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ، رب گوجه و ماکارونی) با مساعدت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تهیه شده تا بین اقشار ضعیف،  نیازمند و آسیب‌پذیر از کرونا که تحت حمایت هیچ نهاد حمایتی نیستند، از امروز توزیع شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کردستان در این آیین گفت: در قالب رزمایش همدلی و احسان یک میلیون بسته معیشتی تهیه شده که ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۴ میلیارد ریال (هر بسته ۳۲۰ هزار تومان) سهمیه برای استان کردستان است که بین خانوارهایی که تحت حمایت هیچ نهادی قرار ندارند، توزیع می‌شود.
مهدی طالبی با بیان اینکه این بسته‌ها با محوریت ائمه جمعه و همکاری سپاه در بین خانوارهای نیازمند توزیع خواهد شد، افزود: تلاش می‌کنیم این بسته‌های معیشتی را ظرف یک هفته بدست خانوارهای نیازمند و آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در نقاط مختلف استان با مشارکت گروه های جهادی برسانیم.
وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کردستان از اوایل اسفند تاکنون بیش از ۱۲ هزار عدد ماسک نیز تولید و میان اقشار نیازمند توزیع کرده ضمن اینکه روزانه ۹۰ دست لباس ایزوله در مجموع سه هزار دست و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد شیلد حفاظتی نیز تولید و به مراکز درمانی تحویل داده است.
مدیرکل ستاد اجرای فرمان امام(ره) در استان کردستان یادآور شد: توزیع پنج هزار و ۴۰۰ بسته غدایی بین مردم نیازمند، ۹۵۰ بسته بهداشتی، ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی در قالب پویش سلامت و تحویل یک هزار دست لباس ایزوله به دانشگاه علوم پزشکی، از دیگر اقدامات این ستاد در مدت ذکر شده، است.

براساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  تاکنون ۱۰۹ هزار و ۲۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۶۸۵ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.