سرهنگ عباس عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان مواد مخدر طی یک عملیات موفق پلیسی از یک خودروی سمند که از مقصد استان فارس به مقصد یکی از استان‌های شمال غربی در حال تردد بود،  کشف شد.

وی افزود: این خودرو پس از شناسایی با هماهنگی با مقام قضایی متوقف و در بازرسی از آن این مقدار تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف و ۲ نفر هم در این رابطه دستگیر شده و تحویل دستگاه قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سنندج هم خبر از کشف ۲۲ فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان داد و گفت: یک سارق سابقه دار در این رابطه دستگیر شد و به این میزان سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ علیرضا مرادی اضافه کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در سنندج دستگیری عوامل به صورت ویژه در دستور ماموران پلیس در سنندج قرار گرفت.

وی افزود: با بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی و بررسی دوربین‌های مداربسته ماموران کلانتری ۱۳ حین گشت‌زنی موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار شده و او را دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی یادآور شد: در این رابطه یک مالخر هم دستگیر شد که پس از بررسی مخفیگاه وی تعداد زیادی از وسایل خودروی مسروقه کشف شد که پس از سیر مراحل قانونی به مالباختگان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.