به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی و لنز دوربین‌های مداربسته در برخی از مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند ۲ سارق را در حالی که با موتورسیکلت درحال پرسه زنی اطراف خودروهای پارک شده بودند را شناسایی و پس از تعقیب و گریز و قانون به کارگیری سلاح ، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی زیادی از قبیل پمپ‌ آب، سنگ جت، دریل برقی، ابزار فنی و برقی، باند و سیستم پخش خودرو، لنز دوربین مداربسته، زاپاس خودرو، آیفون تصویری، باتری خودرو، تلفن همراه و لپ تاب کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی پلیس به ۳۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، ۱۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۱۵ فقره سرقت لنز دوربین‌های مداربسته اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

سارق چند چهره در بهبهان دستگیر شد 

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در بهبهان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ محمد عزیزی افزود: ماموران پلیس آگاهی بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق سابقه‌دار عامل سرقت‌ها که با تغییر چهره اقدام به سرقت می‌کرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی درعملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال سرقتی کشف شد و متهم در تحقیقات پلیس به ۲۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در بهبهان اعتراف کرد.

وی با بیا اینکه متهم به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست با رعایت نکات امنیتی به ویژه تجهیز خودروها به سیستم دزدگیر و دیگر اقدامات پیشگیرانه و نیز پارک نکردن در نقاط تاریک و خلوت، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.