به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان که با حضور استاندار کردستان برگزار شد با اشاره به آغاز بهره برداری از شبکه آموزشی شاد در مدارس دوره ابتدایی استان از هفته جاری، اظهار داشت: با پیگیری مستمر مسئولان و دست اندرکاران امر، تاکنون بیش از ۳۰ درصد دانش آموزان دوره ابتدایی استان در شبکه شاد وارد شده اند.

وی با بیان اینکه شبکه شاد محیطی ایمن و ایزوله با ویژگی های خاص می باشد که پلتفرم آن به آموزش و پرورش اختصاص دارد، افزود: با بهره برداری کامل از این شبکه، فعالیت های دانش آموزان در قالب این بستر تداوم خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بهره برداری از این شبکه را نیازمند تمهید مقدمات، پیگیری متولیان امر در مدارس، آموزش و اطلاع رسانی به دانش آموزان و اولیای گرامی دانست و ادامه داد: صدا و سیمای مرکز استان می تواند با تهیه و پخش راهنمای استفاده اولیا و دانش آموزان از شبکه شاد، ما را در اجرای هر چه بهتر این فرایند کمک کند.

قربانی در ادامه خواستار همکاری صدا و سیما در بازپخش برنامه های درسی پایه اول ابتدایی و پایه دوازدهم از طریق سیمای استان شد و یادآور شد: شرکت مخابرات استان نیز با افزایش پهنای باند اینترنت و اتصال مدارس به شبکه ملی اینترانت می تواند به آموزش مجازی دانش آموزان کمک کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1407750
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.