استاندار کردستان روز یکشنبه در حاشیه توزیع این مواد غذایی اظهار داشت: برای تهیه این میزان بسته مواد غذایی و کمک معیشتی ۹۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده که بخشی از آن توسط خیران و بخشی نیز توسط بنیاد مستضعفان پرداخت شده است.

بهمن مرادنیا اضافه کرد: این کمک‌ها در قالب ۲ بخش بین نیازمندان توزیع می‌شود که در بخش اول شامل ۲۰ هزار بسته غذایی است که هر کدام از این بسته غذایی متشکل از اقلام اساسی برنج، مرغ و روغن بهره مند است که در اختیار خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد.

وی افزود: ۲۰ هزار کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی نیز که توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تامین شده، بزودی میان ۲۰ هزار خانوار دیگر توزیع می‌شود تا مجموع این کمک‌ها به ۴۰ هزار بسته کالاهای اساسی و کمک معیشتی برسد.

استاندار کردستان یادآور شد: این کمک‌ها به خانوارهای می‌شود که تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی نیستند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر شنبه ۲۳ فروردین در مجموع ۷۰ هزار و ۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به ۴ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.