حمیدرضا ایزدی، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: افزون بر این، انبارهای نگهداری و ذخیره کالاها و اقلام ضروری در این استان پُر است و مردم از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.   

وی افزود: ظرف روزهای آتی، توزیع گوشت، مرغ و برنج با قیمت مصوب کشوری و همچنین توزیع میوه شب عید در استان فارس آغاز خواهد شد.
او ادامه داد: تمام فروشگاه‌ها و صنوف عرضه کننده اقلام و کالاهای اساسی شهروندان نیز فعال هستند بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود که برای تهیه و خرید کالاهای مورد نیاز خود عجله نکنند و با توجه به شیوع ویروس کرونا از حضور در فروشگاه‌های شلوغ خودداری کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به فعالیت اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر بازار گفت: بازرسان این سازمان به همراه بازرسان تعزیرات و صنوف، نظارت دقیق و جدی بر فعالیت بازار دارند و با هرگونه موارد تخلف از جمله گران‌فروشی و احتکار برخورد جدی خواهند داشت.
مواد اولیه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده واحدهای تولیدی تامین می‌شود
ایزدی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش تولید کالاهای بهداشتی در این استان گفت: از هنگامی که به سبب شیوع بیماری کرونا نیاز به این اقلام بیشتر شد برای رفع مشکلات واحدهای فعال و غیر فعال تولید کننده الکل و همچنین مواد ضدعفونی و ماسک، اقدامات لازم صورت گرفته تا مواد اولیه برای فعالیت این واحدها از داخل و خارج استان تامین و در اختیار آنها گذاشته شود.
ایزدی ادامه داد: آن دسته از واحدهایی که مشکل تامین مواد اولیه دارند با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت، تقاضای خود را ارایه دهند تا نسبت به تامین مواد اولیه برای آنها اقدام شود.
براساس آخرین آمار منتشرشده در روز شنبه (بیست و چهارم اسفند ۹۸) تعداد مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۲۴۳ نفر رسیده است.
علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده‌اند.
در مجموع ظرف ۲۴ساعت گذشته، یک هزار و ۳۶۵ نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و با احتساب این افراد شمار مبتلایان به ۱۲هزار و ۷۲۹ نفر رسیده است که از این تعداد ۶۱۱ نفر فوت شده‌اند و چهار هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.