به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس مسعودی شامگاه پنجشنبه در ششمین جلسه کمیته امنیتی اجتماعی ستاد کرونا استان کردستان, اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و ورود خودرو با پلاک های غیربومی به استان های مختلف کشور ممنوع اعلام شد و مقرر شد هر خودرویی این قانون را رعایت نکرد شامل جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو آنها در شهر خودشان شوند که در این رابطه ۱۱۴ مورد اعمال قانون صورت گرفت.

وی افزود: از زمان اجرای این طرح, کنترل تردد در ۲۶ نقطه در سطح استان در ورودی های شهرهای مختلف کردستان انجام شد و نیروهای پلیس, هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در این نقاط مستقر بوده اند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: همچنین در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیش از چهار هزار نظارت بر اماکن عمومی انجام گرفت و در این راستا ۳۱۴ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

سرهنگ مسعودی در خصوص تردد خودروها در روز سیزده فروردین ماه (روز طبیعت) در استان نیز بیان کرد: روز گذشته دستورات ستاد مبارزه با کرونا استان کردستان, انجام و ۱۲۶ تفرجگاه سطح استان تحت پوشش قرار گرفت تا تجمعی انجام نشود و مردم هم همکاری لازم را داشتند و رعایت کردند.

وی یادآور شد: تعداد بسیاری از شهروندان کردستانی این کار را رعایت کردند و تنها عده ای اندک این کار را رعایت نکرده بودند که در همین راستا ۲۶ مورد اعمال قانون صورت گرفت و خودروی متخلفین به مدت یک ماه توقیف شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.