به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال شامگاه یکشنبه در دیدار با نمایندگان احزاب استان کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه احزاب و فعالین سیاسی و اجتماعی قانونی استان که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی فعالیت دارند همواره نقش مهمی در همراهی و همگرایی مردم و مسئولان در جهت توسعه استان بر عهده دارند.

وی افزود: اخیراً در وضعیت شیوع بیماری کرونا در کردستان نیز اکثریت مردم استان همانند گذشته با درک شرایط موجود همکاری مناسبی برای مقابله با این بیماری به عمل آورده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: ریشه کنی کامل بیماری کرونا در استان و کشور نیازمند عزمی راسخ و همکاری همه جانبه مردم و مسئولان است که در این رابطه احزاب استان نقش مهمی دراطلاع رسانی به منظور تسهیل و تسریع برنامه های پیشگیرانه بر عهده دارند.

خوش اقبال یادآور شد: تجربه نشان داده که در گذشته نیز هرگاه مردم واحزاب در کنار برنامه های توسعه محور دولت قرار داشته اند در نهایت نتایج مطلوبی محقق شده است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین راه های کاهش شیوع بیماری کرونا در خانه ماندن مردم است که در صورتی این امر به طور کامل انجام شود در کمترین زمان ممکن میزان گسترش شیوع بیماری کاسته شده و از این موج شیوع بیماری با موفقیت عبور خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: احزاب و فعالین اجتماعی استان با رصد دقیق مسائل و مشکلات اجتماعی و سایر بخش ها سعی کنند با ارائه راهکارهای مناسب مسئولان را برای رفع موانع و مشکلات جامعه مسئولان دستگاه های اجرایی استان را یاری کنند.

خوش اقبال اظهار داشت: از مردم استان خواهشمندیم که همواره به دستورات و نکات بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا به دقت توجه کرده تا همه با هم این بیماری را در استان ریشه کن کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.