به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز دوشنبه در نشست کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر افزود: با توجه به اهمیت برنامه ریزی برای قشر جوان جامعه دبیرخانه ستاد برگزاری هفته جوان نباید بلافاصله پس از برگزاری برنامه‌های این هفته تعطیل و به سال آینده موکول شود بلکه برای برنامه ریزی کمی و کیفی برنامه ها باید این دبیرخانه همواره فعال باشد.
وی بیان کرد: برنامه محوری باید مدنظر برگزارکنندگان برنامه های هفته جوان باشد تا شاهد نظم بخشیدن به برنامه‌های مربوط به این هفته باشیم.
خورشیدی ادامه داد: برنامه‌های هفته جوان در مراکزی که بیشترین جمعیت آنها را جوانان تشکیل می‌دهند از جمله مراکز دانشگاهی، پادگان‌ها و مراکز علمی و فرهنگی باید پررنگ‌تر برگزار شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهربر ضرورت انتصاب مشاور جوان در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه های هفته جوان تاکید کرد.
وی با اشاره به حادثه سیل اخیر در بیشتراستانهای کشور گفت: کمک به همنوعان و امداد رسانی به افراد آسیب دیده امر مهمی است و همه مردم و مسئولان باید نهایت توان و ظرفیت خود را برای این مهم به کار گیرند.
وی افزود: در زمان رویارویی با این گونه حوادث به جای اینکه به دنبال سوگواری باشیم باید به دنبال راهکاری برای جبران خسارت های روحی، روانی و مادی وارد شده به آسیب دیدگان باشیم.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.