به گزارش ایرنا، «بهروز اکرمی» روز سه شنبه در نشست مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی استان مرکزی افزود: مشاوران امور بانوان نمایندگان بانوان دستگاه ها بوده و با انجام برنامه ریزی های دقیق و پیاده سازی این برنامه ریزی ها باید زمینه افزایش رفاه، شادی و رفع مشکلات جامعه هدف در دستگاه ها را در دستور کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: تمامی کشورها و جوامع بشری با مشکلات و کمبودهایی مواجه هستند که تنها بزرگ کردن این مشکلات، نا امیدی و یاس در جامعه را به همراه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: اکنون بیش از 65 درصد دانشجویان ورودی به دانشگاه های کشور را بانوان تشکیل می دهد و با اختصاص پست های مدیریتی به زنان جامعه می توان از توان این افراد در دستگاه ها استفاده کرد.
اکرمی ادامه داد: انعکاس واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی افزایش روحیه نشاط، شادی و امید در جامعه را به همراه دارد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته دستاوردهای بسیاری در حوزه های مختلف علمی، فناوری و دفاعی داشته است که انعکاس این دستاوردها توسط مشاوران و مسئولان دستگاه ها به کارمندان و مردم افزایش روحیه شادی، نشاط و امید به آینده را در جامعه به همراه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: شناسایی زنان توانمند برای حضور در پست های مدیرتی و حضور این افراد در سرنوشت جامعه یکی از مهمترین وظایف مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی است.
اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با یاد آوری سالروز میلاد حضرت ماطمه زهرا(س) و روز زن گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) یک الگو کامل و جامع برای تمامی مردان و زنان جامعه امروز و طول تاریخ بوده و انسان هایی موفق هستند که از زندگی این حضرت الگو برداری کنند.
وی ادامه داد: جامعه اسلامی با الگوگیری از سیره و روش زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به رستگاری رسیده و به موفقیت دست می یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) متعلق به تاریخ و زمان خود نبود بلکه متعلق به تمامی مردان و زنان معتقد در همه دوران ها است.
49 درصد از جمعیت یک میلیون و 414 هزار نفری استان مرکزی را زنان تشکیل می دهند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.