مراد فتحی روز چهارشنبه اظهار داشت: در اجرای بخشنامه مرخصی ریاست قوه قضائیه به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارکه رجب و نوروز و با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده هایشان به ۵۳ درصد از محکومان مراکز اصلاحی و تربیتی استان که واجد شرایط این بخشنامه بودند مرخصی داده شد.  
وی تاکید کرد: با مساعدت های رییس کل دادگستری استان و با تلاش و کوشش مسوولین زندان‌ها در در راستای شناسایی زندانیان واجدالشرایط و همچنین تعامل و همکاری موثر قضات و مسوولین قضایی در استان، شاهد بهرهمندی حداکثری مددجویان از این بخشنامه و حضور آنان در کنار خانواده هایشان در ایام سال نو بودیم.  
مدیرکل زندان‌های کردستان با بیان این مطلب که مرخصی اعطایی به زندانیان تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، افزود: تاکنون دستورالعملی از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص تمدید و یا عدم تمدید مرخصی زندانیان صادر نشده است و چنانچه دستورالعملی در این خصوص صادر شود در اسرع وقت اجرایی خواهد داشت.  
فتحی با اشاره به شیوع ویروس کرونا بر سلامت کامل زندان‌های کردستان تاکید کرد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور هیچگونه مورد مشکوکی از ابتلا به این ویروس در میان مددجویان زندان‌های کردستان مشاهده نشده که این امر حاکی از جدیت و تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی زندان‌ها در راستای ایمن سازی مراکز اصلاح و تربیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.