دکتر مهرداد بابایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا ضمن  تشریح برنامه های دانشگاه علوم پزشکی البرز در چهارشنبه پایان سال اظهار داشت : جلسات هماهنگی درون بخشی و بین بخشی با دستگاه های ذیرربط در استان تشکیل شده و  تمام مراکز درمانی برای پیشگیری از حوادث و پذیرش مصدومان احتمالی از امروز آمادگی دارند. 

وی با بیان اینکه این روزها  بسیاری از بیمارستان های  استان در حال مقابله شبانه روزی با ویروس کرونا هستند، گفت تمام کادر بهداشتی و درمانی البرز از ۲۶ تا ۲۸ اسفند ماه در حالت آماده باش مضاعف  هستند.

 این مسوول گفت : شرایط امسال متفاوت از سال های گذشته است و خانواده ها برای سلامتی خود و فرزندانشان باید بیش از پیش به خودمراقبتی توجه کنند ضمن آنکه درگیر کردن نیروهای خدوم امدادی به  حوادث دیگر مشکلات را مضاعف خواهد کرد.

بابایی افزود:  در چهارشنبه آخر سال  آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی در میادین و نقاط پر تراکم شهر همراه با دیگر سازمان های امدادی و انتظامی از ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۷ اسفند استقرار خواهند داشت . 

 آماده باش تیم های امدادی  از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه  تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ادامه دارد.

در مراسم چهارشنبه پایان سال گذشته حدود ۲۰۰ نوجوان و جوان البرزی براثر انفجار مواد محترقه مصدوم و تعدادی جان باختند.

با این اوصاف امسال پویش های مختلف اجتماعی از جمله دانش آموزی  برای پیشگیری از حوادث آخر سال در استان البرز فعال شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.