حجت الاسلام محمد کاروند روز سه شنبه  با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای معرفی اماکن متبرکه و بهبود کمی و کیفی اطلاع رسانی فعالیت های اوقاف  و امور خیریه در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان اولین جشنواره استانی عکس  خبری  اماکن اتسان برگزار شد.

وی افزود : در این جشنواره ۱۰۰ اثر از ۲۵ هنرمند عکاس حضور پیدا کردند و داوری این جشنواره خبری بوسیله آقایان فواد فاتحی و بهنام امیری از کارشناسان خبری کردستان با همکاری کارشناسان عکس و فیلم  روابط عمومی سازمان اوقاف برگزار شد.

حجت الاسلام کاروند با اعلام نفرات برگزیده این جشنواره گفت : در بخش عکس خبری آقای بختیار صمدی از خبرگزاری فارس موفق به کسب مقام اول شد و آقایان مصلح پیر خضرانیان و کیوان فیروزی از خبرگزاری های ایرنا و تسنیم نیز موفق به کسب مقام های دوم و سوم شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان خاطر نشان کرد: در بخش مستند آقای مبین پیمانکار از خبرگزاری برنا مقام اول را کسب کرد و آقای عطا قادری و خانم کژال کریمی  مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

کاروند اضافه کرد : در بخش نما و معرفی اماکن متبرکه آقای فرشید اردلان از خبرگزاری ایکنا مقام اول را کسب کرد و آقای ایمان فاتحی از خبرگزاری میزان و خانم الهام امی از خبرگزاری فارس مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان یادآور شد: به دلیل شرایط سلامتی جامعه مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار نخواهد شد و نمایشگاه تصاویر برگزیده به صورت مجازی در سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.