نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت گسترش فرهنگ وقف در جامعه، گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه باید تلاش کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، اظهار کرد: افراد بسیاری هستند که آمادگی وقف و امور خیریه را دارند، اما برای به میدان کشیدن این افراد باید فرهنگ وقف را نهادینه کرد.
وی با بیان این‌که احیای موقوفات از برکات پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: پیش از انقلاب موقافات بسیاری داشتیم که از دست رفته بودند، اما بعد از انقلاب احیا شدند.
حجت‌الاسلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات بین هیات امنا و... در مساجد، گفت: در تعیین هیات امنای مساجد دقت بیشتری شده و شیوه‌ای برای نحوه انتخاب هیات امنا تعیین شود تا مشکلات فعلی برطرف شوند.
وی در ادامه اظهار کرد: از تلاش‌های چهارساله حجت‌الاسلام مصایبی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قدردانی کرده و از خداوند آرزوی توفیق برایشان دارم؛ امید است حجت‌الاسلام حسینی نیز با تجربیات ارزشمند خود در این مسئولیت موفق و موید باشند.
طی آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی، از زحمات حجت‌الاسلام علی مصایبی قدردانی شده و حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.