کامیل کریمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همراهی و همدلی مردم، اصناف و بازاریان برای پیشگیری از شیوع کرونا در سقز، زبانزد شده است، از این عزم جدی شهروندان سپاسگزاری کرد و اظهار داشت: مردم می دانند که در خانه ماندن، بهترین راه حفظ سلامت خود و دیگران است.

وی با اشاره به همت اصناف و بازاریان برای تعطیلی بازار و مشاغل غیر ضروری در راستای شیوع کرونا، افزود: با این اقدام ارزشمند پیک بیماری ثابت مانده و خوشبختانه آمار مبتلایان سیر صعودی ندارد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز از عزم جدی اصناف و بازاریان برای تعطیلی بازار سقز تا پایان هفته قدردانی کرد و ادامه داد: این حرکت که نوعی از خودگذشتگی است، اقدام ارزشمندی برای حفاظت از سلامت مردم است.

کریمیان همچنین همراهی قشرهای مختلف مردم در این روزهای سخت را ستودنی دانست و یادآور شد: مردم با همت بالای خود برای ریشه کنی ویروس گام برداشتند و با شعار در خانه بمانیم، راه را بر روی این ویروس بسته اند.

وی بیان کرد: محدودیت های جدیدی نیز اعمال شده است که کنترل خوردوها در ورودی و خروجی های شهرستان توسط نیروهای سپاه و ارتش برای پیشگیری از شیوع کرونا از این دست موارد است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: مردم و کمپین های مردمی با شعار در خانه بمانیم، امید به جامعه را تزریق کردند و با این اقدام، ویروس کرونا تا حدی در سقز به زانو درآمد و فعلاً اوج نگرفته است زیرا تمام دنیا هم بر این باور علمی است که بهترین واکسن علیه کرونا در خانه ماندن و خود مراقبتی است.

کریمیان همچنین پیرامون اقدام کمپین های مردم نهاد که به صورت هیئت امنایی و با نظارت و هماهنگی فرمانداری سقز اقدامات ارزشمندی انجام داده اند، اظهار داشت: این فعالیت ها ستودنی است و جا دارد از خیران و تک تک اعضای این کمپین های نوع دوست صمیمانه سپاسگذاری کنیم.

وی تسهیلگری های دولت در بخش های مختلف را ارزشمند توصیف کرد و افزود: فرمانداری سقز تمام مصوبه های دولت برای عبور از دوران بحران را پیگیری و پاسخگوی شهروندان است که آخرین مورد آن، بحث معوقات بانکی بود و عزم بانک های شهرستان نیز بر تسهیلگری و کار آسانی برای مردم جزم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1384118
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.