بە گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان بحث خود مراقبتی و بهداشت فردی را در مقابله با بیماری کرونا حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از اقشار و خانوارهای کردستانی کم بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند ۴۰ هزار بسته حمایتی بهداشتی و ضد عفونی میان آنان توزیع می شود.

وی افزود: همچنین در جهت حمایت بیشتر ازخانوارهای ضعیف و تحت پوشش نهادهای حمایتی هزار و ٨۰۰ بسته مواد غذایی میان آنان توزیع می شود.

استاندار کردستان ادامه داد: مقرر شد جهت تامین اقلام بهداشتی دو میلیارد تومان در اختیار نهادهای حمایتی گذاشته شود.

مرادنیا در ادامه سخنان خود یکبار دیگر به مردم اطمینان داد جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا امسال پذیرای مهمانان نوروزی نخواهیم بود و همه مهمانسراها بسته خواهند بود مگر اینکه آن مهمانسراها جهت استفاده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه قلیان سراها و دکه‌های موجود در کمربندی آبیدر سنندج باید در سریعترین زمان بسته شوند، یادآور شد: بیماری کرونا در ارتباط مستقیم با سلامت مردم است و لازم است همه مصوبه‌های ستاد مدیریت بحران در سریعترین زمان ممکن عملیاتی و اجرایی شود و هرگونه کوتاهی در این رابطه پذیرفتنی نخواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.