بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و روز مادر به مصوبه شورای عالی اداری برای تصدی ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی توسط زنان اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات زیادی در این راستا انجام شده و این روند همچنان با جدیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مدیران میانی از مجموع ۴۵۷ پست در استانی ۶۶ نفر معادل ۱۴.۴ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: همچنین در مدیران پایه نیز از مجموع یک هزار و ۳۷۸ پست، ۲۲۱ نفر معادل ۱۶ درصد بانوان هستند.

استاندار کردستان یادآور شد: در میان مدیران عملیاتی نیز از مجموع چهار هزار و ۸۱۴ پست، یک هزار و ۱۵۲ نفر معادل ۲۳.۹ درصد بانوان بوده ضمن اینکه در چند سال اخیر در میان مسوولیت‌های داده شده در استان چند مدیرکل، بخشدار و معاون فرماندار از میان این قشر انتخاب شدند.

وی  اضافه کرد: تلاش‌ها در این زمینه همچنان ادامه دارد و برابر مصوبه شورای عالی اداری تحقق ببخشیم و سهم بانوان در پست‌های مدیریتی را افزایش دهیم.

مرادنیا با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند منکر نقش زنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، خانواده و توسعه و پیشرفت کشور شود، گفت: بانوان علاوه بر نقش بی‌بدیل خود در جامعه، همواره حامی مردان در صحنه های مختلف نیز بوده و زمینه توسعه هرچه بیشتر استان و کشور را فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بانوان همچنین علاوه بر تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم، نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه دارند، خطاب به بانوان حاضر در این مراسم گفت: از همه شما توقع می‌رود در هر مسوولیتی که دارید تلاش بیشتری در راستای خدمت به مردم داشته باشید چرا که نقش شما در توسعه بی‌بدیل است.

در ادامه این آیین چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا و تعدادی از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان کردستان با اهدای لوح تجلیل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.