به گزارش خبرنگار مهر، معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم سه شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی سلامت، زنان و خانواده، مشترک با ستاد اجتماعی و فرهنگی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی جهرم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: در این بیانیه رهبر معظم انقلاب به خودسازی، تمدن سازی و جامعه پردازی تاکید کردند.

مهدی شفیعیان افزود: تحقق این مهم برپایه تحکیم بنیاد خانواده است و دشمنان برای تضعیف بنیاد خانواده کمر همت برای نابودی آن بسته‌اند.

وی با بیان اینکه در این بیانیه به جوانان حرکت و مدیریت جهادی، روحیه و نگاه انقلابی توصیه شده، بیان کرد: رمز تحقق و دستیابی به این توصیه‌ها داشتن یک خانواده سالم است و دشمنان نقش مادر که محور اصلی این نهاد است را مورد هدف قرار می‌دهند.

شفیعیان از تشکیل کارگروه آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگروه با محوریت بهزیستی و همکاری سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه علمیه و با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم فعالیت خواهد کرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد: در این کارگروه به صورت تخصصی آسیب‌های اجتماعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با آن نهایت همکاری را داشته باشند.

همچنین در این جلسه مسئولان و افراد شرکت‌کننده نظرات خود را در زمینه پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی و همچنین آگاه سازی مردم جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.