معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید مردم را نسبت به مسائل و آسیب‌های اجتماعی در تمامی حوزه‌ها حساس‌تر کرد زیرا مشارکت مردم در رفع مسائل اجتماعی ضروری است.

سعید ناجی روز سه شنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده هرمزگان اظهار داشت: اگرچه دولت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد، اما بدون همکاری و مشارکت مردم رفع این آسیب‌ها بسیار سخت و در برخی مواقع غیرممکن است.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است و این مشارکت با حساس‌سازی و بهبود آگاهی جامعه نسبت به خطرات این آسیب‌ها ایجاد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: سازمان‌های مردم نهاد نیز به عنوان بازوان دولت در رفع مسائل اجتماعی، نقش موثری در کاهش مشکلات جامعه خواهند داشت و باید از ظرفیت این نهادها بیش از پیش استفاده شود.

ناجی ابراز داشت: باید بر روی موضوع‌های حساس و مهم اجتماعی به ویژه در حوزه سلامت تمرکز کرد تا بتوان مسائل این حوزه را بر اساس اولویت‌بندی و نیاز استان حل کرد.

این مقام مسوول گفت: باید از توان تشکل‌های اجتماعی به صورت تخصصی در رفع مسائل اجتماعی بهره گرفت و مسائل را به صورت موضوعی حل کرد.

ناجی تاکید کرد: مسائل اجتماعی بدون برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌ها و سمن‌های مردم نهاد رفع نمی‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان موازی کاری را آفت رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت : باید برای حل کوچک‌ترین مساله برنامه ریزی و هماهنگی داشت.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.