آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر شورای نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کردستان اظهار داشت: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کردستان ویژگی برجسته‌ای دارد و آن تحت پوشش بودن ائمه جمعه اهل سنت و اهل تشیع در کنار هم است.

وی با بیان اینکه همه روحانیون اهل سنت و اهل تشیع در عمل برای یک هدف کار می‌کنند و تفاوتی بین آنان نیست، اضافه کرد: برادری و وحدت ارزش والایی است که ائمه جمعه در کردستان بطور کامل به آن رسیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اصل اسلام هم بر اتحاد استوار است، یادآور شد: انتظار از این روحانیت در این زمینه برای تقویت یکرنگی و یکدلی و اتحاد بیشتر از دیگر اقشار است.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه دشمن همواره خواسته مسلمانان را مقابل همدیگر قرار دهد، افزود: روحانیت وقتی این هدف دشمن را دریافت به این نتیجه رسید که باید پشتیبان یکدیگر باشد و در مقابل دشمن واقعی بایستد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن در جبهه جنگ نرم با همه ابزارهای تبلیغی خود وارد شده است، گفت: دشمنان هم به بی‌خاصیت بودن تحریم‌های خود پی برده و هم می‌دانند که تحریم برای کشورمان به فرصت تبدیل شد تا بودجه جاری و اقتصاد کشور از وابستگی به نفت رهایی یافته و زمینه استقلال کامل فراهم شود و از واردات برخی کالاها به صادرات آن روی بیاوریم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه دشمن حیثیت خود را در جهان از دست داده است، تاکید کرد: امروز تمام سازمان هایی که برای اجماع جهانی علیه ایران دست در دست آمریکا گذاشته بودند به این نتیجه رسیده اند که نباید به شیطان بزرگ تکیه کنند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه این اجماع جهانی در حال حاضر علیه آمریکا در حال شکل گیری است و استکبار جهانی به دوران افول خود بسیار نزدیک شده است، افزود: تلاش همه روحانیت باید برای نجات بشریت باشد چون جامعه هدف روحانیت تنها جامعه جهانی اسلام نیست.

وی اظهار داشت: فروپاشی باطل در قرآن کریم وعده‌ای است که به مسلمانان داده شده و عاقبت دنیا از آن دین حق خواهد بود و رسالت مبلغین دین اسلام در این زمینه بسیار سنگین است و باید در کنار قدرت نظامی تدافعی، جریان فکری اسلام تقویت شود و این وظیفه روحانیت است تا با اقناع فکری جامعه این مهم را عملی کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان عصر حاضر را عصر مقابله جدی بین کفر و ایمان دانست و اضافه کرد: دشمن برای مشوش کردن اذهان و انحراف فکری متدینین و غیرمتدینین با استفاده از بسته های جذاب فکری که تهیه کرده بدنبال القای فکر باطل خود خود است ضمن اینکه هدف کلان ما جهانی کردن اسلام است و باید برای معرفی اسلام با همه ابزار و توان خود تلاش کنیم.
در این مراسم با تجلیل از زحمات حجت‌الاسلام مهدی فرزی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی رضایی به عنوان مدیر جدید شورای نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کردستان منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.