به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی رحمانی صبح سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کردستان، اظهار داشت: جایگاه این شورا یک جایگاه استراتژیک است و بسیاری از برنامه ها و تصمیماتی که در کشور تدوین می شود در نمازهای جمعه توسط ائمه جمعه تبیین می شود.

وی افزود: در مدیریت جدید این شورا نگاهی که به امامان جماعت می شود در راستای توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و اسلامی است و در این راستا راهبردهای اساسی در شورای سیاستگذاری تبیین شده است.

معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: باید برای سال ۱۴۰۰ بیانات و انتظارات مقام معظم رهبری تحقق یابد و این شورا به یک پایگاه فرهنگی و هدایت گری سیاست های شهر تبدیل شود و باید رویکردهای تبیین شده برای تحقق این اهداف دنبال شود.

حجت الاسلام رحمانی یادآور شد: بهبود و تعالی سازمانی، فرهنگ سازی، سازماندهی و توانمند سازی ائمه جمعه به لحاظ علمی و شخصی از مهمترین رویکرد های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است که باید بدنبال تحقق آنها باشیم.

وی بیان کرد: وحدت، یکدلی و یکپارچگی در منطقه کردستان مثال زدنی است و این نشان از پیشرفت برنامه هایی است که زیر نظر مقام معظم رهبری در کشور در حال اجرا است و به خوبی در کردستان اجرایی شده است.

گفتنی است پیش از این حجت الاسلام مهدی فرضی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کردستان را برعهده داشت که در این مراسم از زحمات وی تقدیر و حجت الاسلام سیدمحمدعلی رضایی بعنوان رئیس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1356184
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.