به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، محمود الله مرادی در مجمع دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کردستان، اظهار داشت: ۲۸ هزار نفر در تشکیلات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان عضو هستند که رسالت اصلی آنان تذکر لسانی است.

وی بیان کرد: جلسات مختص دبیران شوراها هر سه ماه یک بار برگزار می‌شود، که البته رویکرد ستاد امر به معروف ایجابی و فرهنگی است و در همین راستا ۹ هزار نفر در شوراهای امر به معروف، آموزش لازم را فرا گرفته‌اند.

وی به باز مهندسی ۵۰۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی با هدف توجه به معروفات و منکرات اساسی جامعه در زمینه حفظ منابع طبیعی و ذخایری که باید به دست نسل آینده برسد، تشکیل شده که سه گروه آن زیست محیطی است.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به تشکیل مجمع نخبگان دانشگاهی هم اشاره کرد و یادآور شد: در ۱۱۰ مسجد استان کردستان به صورت دراز مدت برنامه ریزی شده تا فعالیت‌های فرهنگی انجام و کانون های امر به معروف در آن دایر شود.

الله مرادی با اشاره به فعالیت سه هزار و ۹۴۰ شورای امر به معروف در ادارات استان، گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ شورا نیز در مدارس، اتحادیه ها و اصناف فعال است و ۷۰۰ گروه ۱۰ نفره یاوران معروف و هشت هزار و ۱۰۰ طلایه دار نیز در استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.