به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی عباسی صبح سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج، اظهار داشت: دشمنان انقلاب باید بدانند راه پر افتخار انقلابیون توسط جوانان، امروز ادامه خواهد داشت و ما تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خون در راه اعتلای انقلاب ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه شهیدان با نثار خون خود شجره طیبه انقلاب و نهضت اسلامی را آبیاری کردند و شهدای بسیاری در این راه مانند سردار شهید قاسم سلیمانی جان خود را فدا کرده اند، افزود: دشمنان باید بدانند که پس از چهل و یک سال، انقلاب اسلامی بانشاط‌تر، بااقتدار تر و قدرتمند تر از روز نخست در دنیا می‌درخشد.

رئیس جامع المصطفی ادامه داد: همه توطئه‌هایی که از اولین روز پیروزی انقلاب و تا امروز طراحی و اجرا کرده اند و هزینه‌های بسیاری در این راه برای اجرای آنها کرده اند، توسط این ملت پایدار و مقاوم خنثی شده است و در آینده نیز چنین خواهد بود.

حجت الاسلام عباسی یادآور شد: برخی از دشمنان سال گذشته و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ادعا کردند که نخواهند گذاشت انقلاب اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را بگیرد اما دیدیم همین افراد ناکام و شکست خورده صحنه را ترک کردند و کسانی دیگر نیز که مانند آنان در این چهل سال این آرزو را داشتند و ارزوی خود را به گور بردند و آنان نیز این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

وی بیان کرد: دشمنان تصور می‌کردند با شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی مقاومت اسلامی در منطقه متوقف خواهد شد اما حضور مردم را دیدند و تمام سرمایه گذاری‌هایی که برای تفرقه افکنی در منطقه کرده بودند با وحدت کشورهای منطقه به هدر رفت.

رئیس جامعه المصطفی گفت: سرنوشت همه مردم منطقه سرنوشت مشترکی است و آمیخته شدن خون شهید سلیمانی و شهید ابومهدی مقاومت اسلامی، اتحاد و یگانگی کشورهای اسلامی منطقه را به آنان نشان داد.

حجت الاسلام عباسی اظهار داشت: هرگز دشمن گمان نمی‌کرد که وقتی چهل و یک سال قبل این انقلاب به پیروزی رسید این امواج بزرگ در جهان ایجاد شود اما امروز شاهدیم که ملت‌های منطقه برای بیرون کردن این بیگانگان متحد شده اند.

وی افزود: امریکا و نوکر آنان اسرائیل سبب توطئه‌های مختلف در منطقه هستند و ملت‌های منطقه با اتحاد و افتخار در مقابل آنان جبهه گرفته اند و تا بیرون راندن آنان از منطقه جبهه مقاومت پای آرمان‌های خود ایستاده است.

رئیس جامعه المصطفی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند به جوانان منطقه چنین القا کنند که بدون ما نمی‌توانید زندگی کنید اما این انقلاب نشان داد به هیچ قدرتی برای بقا نیاز ندارد و اقتدار و پوشالی بودن این ابرقدرت را در چشم جهانیان شکست و از این قدرت‌های باطل نمی ترسد.

حجت الاسلام عباسی یادآور شد: آینده روشن و افق روشنی در انتظار ما است و باید در این راه ایستاد و مقاومت کرد و روزهای مهمی برای ما و مردم آزادی خواه منطقه در پیش رو است.

وی بیان کرد: در روزهای آینده نیز انتخابات مهمی در انتظار حضور ملت ایران است و این انتخابات نشانه اقتدار ملت ایران است و این انتخابات نیز پرشور برگزار خواهد شد تا ایرانی آباد، آزاد، مستقل و پیشرفته را شاهد باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.