حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری روز سه‌شنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سمنان اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود اعلام کردند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و در حفظ و حراست میراث شهدا از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند.
وی بیان کرد: خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی کشور و جهان اسلام را تحت تاثیر قرار داد و پیام حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که ملت ایران ملتی متعهد و بابصیرت است که از سال ۵۷ نظامی بر اساس اسلام و قرآن بنا کرد و روز به روز بر بصیرت، پیشرفت، اقتدار و عزتمندی این انقلاب افزوده می‌شود.
وی اضافه کرد: دشمن کشور را مورد هجمه اقتصادی و رسانه‌ای قرار داده است، اما به رغم دشمنی‌ها و توطئه‌ها و مشکلات معیشتی که بخشی به دلیل سوءمدیریت‌ها است، مردم با شکوه حضور در راهپیمایی حماسه خلق کرده‌اند.
وی تاکید کرد: مشکلات معیشتی موجب جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود و مردم پای انقلاب اسلامی و خون شهدا ایستاده‌اند و بازهم خواهند ایستاد.
غفوری یادآور شد: مسیر حرکت ملت ایران ادامه دارد و ایرانیان در ادامه راه در مسیر انقلاب اسلامی بصیرت دارند، بصیرتی که ریشه در ایمان مردم دارد.
وی بیان کرد: ملت ایران از مسایل اقتصادی گله‌مند است، اما می داند علت این موضوع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و مردم همیشه پشتیبان ولی‌فقیه و نظام هستند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی راهی روشن به سوی کمال، خدمت به محرومان و مستضعفان و مبارزه با فساد و بی عدالتی را در پیش گرفته و شکوه حضور ملت در راهپیمایی تایید این گفته است.
وی اظهار داشت: ملت فهیم ایران درک می‌کند سوء مدیریت‌ها ربطی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد و برای اصلاح امور نیز کمر همت بسته است تا با حضور پرشور پای صندوق رای و انتخاب نمایندگان اصلح برای حل مشکلات تلاش کنند.


ملت با مشارکت در انتخابات آرمان‌های انقلاب را ادامه می‌دهد

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: ملت ایران تا آخرین قطره خون مانند سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حمایت از اسلام و اصول بی‌بدیل انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.
وی با تاکید بر اینکه سراسر عالم بگردیم به درایت، تدبیر، ساده‌زیستی، مردمی‌بودنی به مانند مقام معظم رهبری رهبری نخواهیم دید، افزود: پرچم مقدس انقلاب اسلامی در رکاب رهبری فرزانه زمینه‌ساز ظهور خواهد بود و رهبری پرچم را به امام عصر(عج) می‌رساند.
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: مسوولان نظام در بخش‌های مختلف بدانند این ملت شایسته خدمت‌گزاری است و هر مقدار مسوولان کار کنند، سقف و محدودیتی ندارد.
وی اضافه کرد: مسوولان برای بهبود معیشت ملت در سایه اقتصاد مقاومتی تدابیر هوشمندانه اتخاذ کنند تا مشکلات معیشت رفع شود و این از خواسته‌های مردم شریف در راهپیمایی است.
غفوری ادامه داد: مردم با مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افرادی شایسته و اصلح که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در سمنان از میدان سعدی تا میدان امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردم برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.