سردار علی آزادی صبح سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مردم انقلاب ایران همیشه بر این مسئله تاکید داشته اند که مبارزه و مقاومت ادامه دارد و به هیچ عنوان زیر بار ظلم استکبار نخواهند رفت و این ادعای خود را با حضور در صحنه های مختلف ثابت کرده اند.

وی افزود: جبهه مقاومت نیز بر اساس همین عقاید و در راستای حمایت از مستضعفان جهان و همچنین محکومیت آمریکا در رابطه با اقداماتی که در منطقه انجام داده است، کل گرفته است.

فرمانده انتظامی کردستان به اقدام اخیر امریکا در منطقه با عنوان معامله قرن اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام را باید جنایت قرن نامید چرا که امریکا و همپیمان جنایتکارش، اسرائیل غاصب با این اقدام تنها سعی دارند بیت المقدس را از چنگ مسلمانان خارج کند.

سردار آزادی همچنین به چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: در مراسم تشییع سردار دل ها سردار حاج قاسم سلیمانی، مردم سنگ تمام گذاشتند و حضور میلیونی در سراسر کشور نشان دهنده این است که مردم همیشه وفادار به سربازان انقلاب هستند و خود را مدیون این سربازان بزرگ می دانند که توانسته اند امنیت پایداری را در کشور و منطقه ایجاد کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.