به گزارش خبرنگار مهر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادواره شهدای کارمند با محوریت شهدای اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان در سنندج برگزار شد.

در جریان برگزاری این مراسم که با حضور فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان جمعی از مدیران و همچنین خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد شماری از شهدای کارمند اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: ملت ایران با همدلی و وحدت توانستند رژیم پهلوی را ساقط کرده و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنیان نهند.

سردار سید صادق حسینی ادامه داد: عزت و اقتدار امروزی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و به همین دلیل باید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به بهترین شکل ممکن تقدیر و تجلیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت ۵۲ ایثارگر در اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

محمد صدیق ثابتی گفت: امنیت امروز کشور ما مرهون خون شهداست و به همین دلیل همه ما باید یاد و خاطره شهدا را همواره در جامعه زنده نگه داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1349164
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.