معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی همزمان با واگذاری یک هزار و ۶۷۳ واحد مسکونی در سراسر کشور توسط معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس به خانوارهای دارای ۲ معلول و مددجویان بهزیستی واگذار شد.

فرهاد عزیزی تاکید کرد: ۲۳ واحد از این تعداد برای خانوارهای دارای ۲ معلول به بالا و ۱۲ واحد نیز برای سایر مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان احداث شده و به مناسبت دهه مبارک فجر امروز به آنان تحویل شد.

وی یادآور شد: برای احداث این واحدها ۹ میلیارد ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یال نیز تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان با بیان اینکه ۱۸ واحد از این تعداد شهری و ۱۷ واحد روستایی بوده است، گفت: علاوه بر این تعداد، هم‌اکنون احداث ۷۸۷ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان بهزیستی استان در دستور کار است

۱۳۰ هزار و ۹۰۱ نفر از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفری استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت این استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.