ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه با محکوم کردن طرح معامله قرن از سوی ترامپ اظهار داشت: این طرح از سوی یک آدم افسارگسیخته به نام طرحی برای حل مشکل فلسطین و آشتی و صلح در خاورمیانه ولی در واقع نقشه ای شوم و شیطانی علیه اسلام و مسلمین است.

وی افزود: وظیفه همه مسلمانان جهان است که این طرح شیطانی و خطرناک آمریکا را محکوم کنند و تن به ذلت و خواری ندهند چرا که پیامبر (ص) می فرماید، اسلام سربلند است و هیچ کس و هیچ چیزی نمی تواند مقابل آن ایستادگی کند.

امام جمعه سروآباد با تبریک دهه فجر و آغاز چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زیر چکمه ظلم و ستم رژیم طاغوت بود، رژیمی دست نشانده آمریکای جنایتکار، اما انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن گفت: وظیفه تک تک ملت ایران است که در راهپیمایی این روز شرکت کرده و ضمن حمایت از نظام و انقلاب انزجار و نفرت خود را از جنایت های استکبار جهانی نشان دهند.

ماموستا حسینی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: همه ملت ایران باید در این انتخابات که در ۲ اسفند برگزار می شود حضور حداکثری داشته باشند و مشت سنگینی بردهان یاوه گوی دشمنان و بدخواهان نظام بزنند.

وی بر لزوم تعامل و همکاری مردم با مرکز بهداشت شهرستان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا نیز تاکید کرد و گفت: باتوجه به شیوع ویروس خطرناکی به نام کرونا در کشور چین و احتمال سرایت آن به کشورهای همسایه مردم از سفر کردن به کشور عراق خودداری کنند و کولبران نیز در هنگام کولبری مواظب سلامتی خودشان باشند تا خدای ناخواسته این ویروس در منطقه ما سرایت نکند.

امام جمعه سروآباد در پایان ضمن توصیه به تقوای الهی از مسوولان خواست نسبت به مشکلات شهرداری و پرسنل و کارگران خدوم آن توجه بیشتری داشته باشند و در راستای حل مشکلات آنها اقدام کنند.

فرماندار سروآباد نیز در سخنانی قبل از خطبه های نماز جمعه با تبریک دهه مبارک فجر به تشریح مهمترین برنامه های برگزار شده این دهه در شهرستان اشاره کرد و گفت: در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف و پروژه و طرح با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

کامیار میرزایی ضمن دعوت از مردم برای حضورباشکوه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات ۲ اسفند تاکید کرد و افزود: وظیفه همه ملت است که در پای صندوق های رای حضور پیدا کند و با رای خود به کاندیدای مورد نظر در تصمیم گیری در مورد آینده منطقه خود سهیم باشد.

در پایان نماز جمعه میز خدمت ادارات شهرستان سروآباد در مسجد جامع تشکیل شد و بسیج جامعه پزشکی نیز به ارائه خدمات رایگان بهداشتی درمانی به نمازگزاران اقدام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.