به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر و دهه امامت افزود: امروز ولایت فقیه استمرار ولایت امیرالمومنین (ع) است که اتکای به ولایت فقیه باعث ناامیدی دشمنان شده است.

 وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بدون رهبر و ولی فقیه نمی تواند به سر منزل مقصود برسد و راه رسیدن به پیروزی نهایی، مقاومت در مقابل نظام سلطه و پشت سر ولی فقیه بودن است.
 خطیب جمعه سرپل ذهاب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در جنگ تحمیلی به دلیل وجود امام راحل در راس این انقلاب بود و اگر حضرت امام (ره) نبود ما در مقابل نظام سلطه به پیروزی نمی‌ رسیدیم.
وی بااشاره به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهارداشت: جوانان متدین ایران اسلامی به عشق امام در میدان‌های نبرد حضور پیدا کرده، به شهادت رسیدند و در زندان‌های صدام ملعون دوران اسارت را سپری کرده و به عشق امام و وطن سرافراز و سربلند به کشور بازگشتند.
فاطمی نسب با بیان این‌که آزادگان حق بزرگی بر گردن مردم و کشور دارند، ادامه داد: آزادگان نماد صبر و استقامت هستند و نقش آنها در پیروزی حق علیه باطل، کمتر از شهادت نیست.
وی اظهار داشت: امروز مردم ما و آزادگان جهان با اقتدا به حضرت امام خامنه ای دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان مایوس کرده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز جهانی مسجد و سالروز آتش‌سوزی مسجد الاقصی گفت: مساجد علاوه بر اینکه محلی برای فعالیت های فرهنگی و مذهبی هستند باید محل ارائه خدمات اجتماعی نیز باشند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.