ژاله فرامرزیان روز چهارشنبه در آیین افتتاح سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری قروه اظهار داشت: چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که با افتتاح برخی از این پروژه‌ها تا پایان سال، همچنان سه هزار و ۱۰۰ پروژه نیمه تمام دیگر باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه دهه فجر در استان کردستان ۱۲ پروژه ورزشی و تا پایان سال هم ۱۹ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد،  اضافه کرد: با وجود اینکه شرایط اقتصادی و اعتباری مناسبی نداریم اما تلاش می‌کنیم با کمک شرکت توسعه اماکن ورزشی تعداد بیشتری از پروژه‌های نیمه تمام را به بهره‌برداری برسانیم.

فرامرزیان با اشاره به اینکه هدف ما برای توسعه فضای ورزشی کشور، ایجاد فضای نشاط، سلامت برای جوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور است،  خطاب به ورزشکاران افزود: اماکن ورزشی سرمایه‌هایی متعلق به شماست که باید از آن به بهترین نحو نگهداری کنید.  

وی از مدیران اجرایی نیز خواست این اماکن را با تناسبی خوب میان زنان و مردان توزیع کنند تا همه از این امکانات برای پرداختن به امر مهم ورزش استفاده کنند.  

سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره شهید قاسم سلیمانی مجموعه ورزشی شهید چمران قروه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

۳۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برای ساخت این سالن ورزشی از محل اعتبارات استانی و سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان هزینه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.