به گزارش خبرنگار مهر، محمود الله مرادی شامگاه سه شنبه در پنجمین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس در دوم اسفند تاکید کرد و اظهار داشت: امروز با جنگ همه‌جانبه دشمنان مواجه هستیم و حضور حداکثری در صحنه های مختلف می تواند نقشه های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی ایران تلاش می‌کنند مردم را از آرمان‌های انقلاب دلسرد کنند و بنابراین نیاز است همه در برابر توطئه‌های آنان هوشیار باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ در زمان انتخابات یک منکر اساسی است، ادامه داد: اگر موردی مشاهده شود به مراجع قضایی معرفی می‌شود و ضمن اینکه برخی مدیران در این ایام ماموریت‌شان به شهرستان‌ها چندین برابر شده که باید کنترل شود.

الله مرادی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار نظارت مسئولان فرهنگی استان بر اجرای برنامه های فرهنگی شد و ادامه داد: افرادی که برای برگزاری کنسرت مجوز دریافت می‌کنند باید مورد بررسی قرار گیرند و روی افکار و برنامه‌های آنان حساسیت نشان داد.

وی بر دوری از تشریفات در مراسم اداری، توجه به مبنای انقلابی در دانشگاه‌ها و ادارات، ممانعت از برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی مختلط، جلوگیری از فشار به نیروهای انقلابی و خانواده‌های شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.